Teatre, dansa i arts escèniques
Veus Paral·leles. Del Saimaa a l’Albufera
Vilafranca del Penedès | Claustre de Sant Francesc | 27-06-2015
El Claustre de Sant Francesc acollirà de nou, dins el cicle Paraules al Claustre l’esdeveniment poètic “Veus Paral.leles” que enguany reunirà tres poetes de parla catalana i tres poetes de parla finesa
L'espectacle, impulsat i produït per la Institució de les Lletres Catalanes amb la col·laboració de la regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Vilafranca; està dirigit per Albert Mestres i reuneix tres poetes finesos i tres de catalans, de tres generacions diferents. A partir d'un guió, l'actriu Mireia Chalamanch enllaça les sis obres poètiques i recita en català a Catalunya, València i Mallorca els poemes que el mateix poeta ha recitat en català o en finès.
Enguany, Cinta Mulet (1958), Helena Sinervo (1961), Begonya Pozo (1974), Mikael Brygger (1975), Harri Hertell (1985) i Pau Vadell (1984) diran la seva poesia a Vilafranca del Penedès, Tarragona, València, Palma, Búger, Badalona i Barcelona, on s’ha incorporat "Veus paral·leles" a la programació del Festival GREC.
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.