Exposicions
1960 - 1963: El Museu d'Art Contemporani. Testimoni d'una època
Vilanova i la Geltrú | Museu Víctor Balaguer | 16-07-2015 fins 31-08-2015
Dijous 16 de juliol a les 19.30h, tindrà lloc l’acte d’inauguració de la nova exposició que es podrà veure al Museu Balaguer fins a finals d’any. En aquesta ocasió la mostra es centrarà en la col·lecció d’Art Contemporani que formà part del primer Museu d’Art Contemporani de Barcelona (MAC) i que des de finals dels anys seixanta es troba a Vilanova i la Geltrú.
A l’exposició 1960-1963: El Museu d’Art Contemporani. Testimoni d’una època hi trobarem una àmplia representació de les diferents pràctiques artístiques que es van donar al nostre país a mitjan segle XX, entre elles una de les col·leccions més importants d’art Informalista a Catalunya. S’hi podrà veure obra d’artistes com Joan Josep Tharrats, Joan Hernández Pijuan, Antoni Tàpies o Josep Guinovart, entre altres.
El museu oferirà visites comentades a la mostra els dies 30 de juliol a les 19.30h, 15 d’agost a les 12h i 13 de setembre a les 12h. Les visites tindran un preu de 3 euros i requereixen reserva al 93 815 42 02 o bé a informacio@victorbalaguer.cat.
Lloc i adreça de l'acte
- Vilanova i la Geltrú
- Museu Víctor Balaguer
- Av Víctor Balaguer
- Diferents horaris
Informació de contacte
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.