Fires i festes
Festa Major de la plaça de la Sardana
Vilanova i la Geltrú | Plaça de la Sardana | 04-09-2015 fins 06-09-2015
L'associació de veïns de la plaça de la Sardana ja té a punt els actes de la seva Festa Major 2015. Des del dia 4 i fins al dia 6, els veïns i veïnes del barri i la ciutadania en general podran gaudir d'una variada oferta d'activitats que se celebraran a la plaça de les Danses.
Així, divendres 4 de setembre hi haurà un sopar de germanor a partir de les 22 h. I seguidament, ball amb el grup Stress Band a partir de les 23 h.
Per dissabte, de les 11 a les 14 h i de les 16 a les 18 h, hi haurà un parc aquàtic amb inflables refrescants. Cal portar banyador i tovallola. I a la nit, hi haurà ball-espectacle amb Remember Music Show, a partir de les 23 h. Dues hores d'espectacle de ball i coreografies participatives. La jornada acabarà amb dues hores de Disco Mòbil.
I com a cloenda d ela Festa Major del barri, diumenge 6 de setembre,a les 10 h del matí, se celebrarà una botifarrada i una trobada de plaques.
Lloc i adreça de l'acte
- Vilanova i la Geltrú
- Plaça de la Sardana
- Plaça de la Sardana
- Diferents horaris
Informació de contacte
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.