Altres
Diada Nacional de Catalunya a Vilanova i la Geltrú
Vilanova i la Geltrú | Rambla de la Pau | 11-09-2015
L'11 de setembre es commemora institucionalment com cada any amb l'ofrena floral davant del monument a Francesc Macià. L'acte s'iniciarà a les 11 del matí amb una ballada de danses, a càrrec del Grup de dansa Vilanova i la Geltrú. Tot seguit es durà a terme l'ofrena floral d'entitats i col·lectius de la ciutat amb la col·laboració dels Ministrers de la Vila-Nova.
Amb el Cant del Poble de fons i el Cant de la Senyera, cantat per l'Orfeó Vilanoví, la Coral Moixaina i el Cor de Cambra Isquione es durà a terme la hissada de la senyera i l'ofrena de l'alcaldessa de la ciutat i portaveus dels grups municipals.
Neus Lloveras farà un parlament i l'acte es clourà amb el Cant dels Segadors i amb l'aixecament d'un pilar a càrrec dels Bordegassos de Vilanova.
Lloc i adreça de l'acte
- Vilanova i la Geltrú
- Rambla de la Pau
- Rambla de la Pau
- 11 hores
Informació de contacte
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.