Música, concerts, balls
Concert de Sant Esteve. Variacions sobre un tema de Frank Bridge de Benjamin Britten
Vilanova i la Geltrú | Auditori Eduard Toldrà | 26-12-2015
Camerata Eduard Toldrà i Orquestra Simfònica de l'Escola Conservatori de Música Mestre Montserrat
Benjamin Britten va ser l’alumne més famós de Frank Bridge. Britten en el seu honor li va dedicar aquesta complexa obra.
Des de ja fa uns anys, que en aquest concert s’ofereix un repertori fruit del treball i la conjunció professional i acadèmica. La vessant professional, de la mà de la Camerata Eduard Toldrà i la vessant acadèmica, amb estudiants i formacions de l’Escola Municipal de la nostra ciutat.
En aquest cas, la Camerata Eduard Toldrà i l’Orquestra Simfònica de l’Escola Conservatori de Música Mestre Montserrat seran les dues formacions encarregades d’oferir-nos aquest ja tradicional concert de Sant Esteve
FITXA ARTÍSTICA:
Camerata Eduard Toldrà,
Orquestra Simfònica de l’Escola Conservatori de Música Mestre Montserrat
Durada: 90'
Lloc i adreça de l'acte
- Vilanova i la Geltrú
- Auditori Eduard Toldrà
- C/ Olesa de Bonesvalls, 8
- 19:00 h
Informació de contacte
- Organitza: Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
- 15,00 € anticipada, 17,00 € a taquilla
- http://www.auditoritoldra.cat/
- info@auditoritoldra.cat
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.