Agenda del Penedès

Música, concerts, balls

Concert recordant Eduard Toldrà amb la Cobla Ciutat de Cornellà

Vilanova i la Geltrú | Auditori Eduard Toldrà | 13-12-2015

Concert recordant Eduard Toldrà amb la Cobla Ciutat de Cornellà

La Coordinadora Sardanista de Vilanova i la Geltrú (Amics de la Sardana de l'A. E. Talaia i Dansaires Vilanovins) en conveni amb la Regidoria de Cultura de l'Ajuntament de la mateixa ciutat ens ofereixen, cada any, als voltants de Nadal un concert de Sardanes del mestre vilanoví Eduard Toldra, així com música per a cobla dedicada a les figures més importants de la música catalana.


La Cobla Ciutat de Cornellà, fundada l’any 1983 serà la formació que, enguany, protagonitzarà aquest concert. En una primera part, com ja és habitual, interpretarà una selecció d’algunes de les obres del compositor i en una segona part, el repertori serà de sardanes i peces de concert d’altres compositors també catalans.


FITXA ARTÍSTICA:

Jordi León, flabiol i tamborí
Aurora Franco, tible
Enric Sanchez, tible
Albert Bultó, tenora
Josep Martí, tenora
Emilio Serrano, trompeta
Jesús Jiménez, trompeta
Eduard Mañé, trombó
Joan Pérez, fiscorn
Joan Granados, fiscorn
Custodio Muñoz, contrabaix

Francesc Gregori, director musical

Durada: 90' 

 

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


T'ha interessat aquest acte?

Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Subscriu-te ara!

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



Avui al Penedès


SEGUEIX-NOS

Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!