Altres
Diada Nacional de Catalunya a Sant Sadurní d'Anoia
Sant Sadurní d'Anoia | plaça de l'Ajuntament | 10-09-2015
Els timbalers Tabalots llegiran el manifest de la Diada Nacional de Catalunya.
De 10 del matí a 9 del vespre la Fira del Disc estarà instal·lada a la plaça Nova i a les 11 del migdia tindrà lloc la Cercavila de cavalls pels carrers de la Vila, organitzada pel Club d'Enganxes, amb la col·laboració de la Regidoria de Cultura i la Comissió de Festes.
Enguany el Manifest de l'11 de setembre el llegiran els Timbalers Tabalots a dos quarts de 10 del vespre des del balcó de l'Ajuntament.
El grup Norai d'havaneres clourà la Diada a la plaça de l'Ajuntament amb el seu tradicional concert. Combinaran duets, veus a capella i solos, amb rom cremat a la mitja part.
Lloc i adreça de l'acte
- Sant Sadurní d'Anoia
- plaça de l'Ajuntament
- plaça de l'Ajuntament
- A partir de les 10 hores
Informació de contacte
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.