Música, concerts, balls
Bruno Oro amb Gelidarts 2015
Gelida | Castell de Gelida | 19-09-2015
L’últim dels concerts del Gelidarts al Castell de Gelida amb l'actuació de Bruno Oro amb el seu espectacle de 100 anys de Frank Sinatra.
Recordem “La Veu” de Frank Sinatra recuperant la música que feien amb la Count Basie Orchestra sota la direcció del Quincy Jones. Bruno Oro posa veu a uns estàndards de sempre i les reinventa sota el seu estil personal, acompanyat del talent dels músics de la Dream Big Band sota la direcció i arranjaments nous de Vicens Martín.
El preu de l'entrada a taquilla és de 14€, 12€ anticipada a l'Ajuntament, en horari d'atenció al públic, o a Codetickets. Abans del concert hi haurà servei gratuït de bus, de les 20h a les 20:45h, des del C/Circumval·lació (Parada del Bus Funi) i en acabar el concert. En cas de pluja el concert serà al Saló d'Espectacles de l'UCG.
Lloc i adreça de l'acte
- Gelida
- Castell de Gelida
- Castell de Gelida
- 21h
Informació de contacte
- 14 euros
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.