Conferències, col.loquis

XXII Congrés de Fires de Catalunya

Vilanova i la Geltrú | Neàpolis | 25-11-2015 fins 26-11-2015

La Fira de Novembre 2014

La FEFIC té en aquests moments 42 associats, públics i privats, que organitzen més d'un esdeveniment cadascú. Un 50% de les fires del país estan organitzades o promogudes per associats a la FEFIC. La Federació té una majora de fires petites i mitjanes però també compta entre els seus socis amb Fira de Barcelona.

El president de la FEFIC, Ramon Ferrando, va explicar que el congrés "servirà per estudiar com millorar les fires i la seva repercussió en el moviment econòmic". Així mateix també va anunciar que ja s'ha confirmat l'assistència de l'economista Santiago Niño Becerra per a la conferència inaugural del congrés.

La celebració d'aquest congrés coincideix amb la celebració de la 25a edició de la recuperació de la fira de novembre de Vilanova i la Geltrú. 

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!