Conferències, col.loquis
20 anys d'Oxfam Intermón a Vilanova i la Geltrú
Vilanova i la Geltrú | Sala de l'Orfeó Vilanoví | 26-11-2015
Amb la presència del Director d’Oxfam Intermón a l’Estat Espanyol, Chema Vera a qui acompanyarà Jaume Flaquer membre del Patronat, així com Francesc Mateu director territorial de Catalunya. Es projectarà un recull d'històries viscudes al llarg d’aquests anys.
"El Comitè d'Oxfam Intermón a Vilanova i la Geltrú ha complert 20 anys des de la seva creació. Estem molt contents d'haver arribat fins avui amb tanta il·lusió com el primer dia.
És molta la feina feta des d'aquell desembre del 95 on tres noies es disposaven a fer una petita exposició de productes de Comerç Just tot fent una xerrada explicant les dificultats de les comunitats del sud per poder viure del seu treball.
Hem anat creixent, hem donat a conèixer a tota la ciutadania les desigualtats que pateixen moltes persones de països mal anomenats pobres.
Volem commemorar aquests anys de creixement, de coneixement, de compartir amb tots i totes aquesta il·lusió per canviar vides."
Lloc i adreça de l'acte
- Vilanova i la Geltrú
- Sala de l'Orfeó Vilanoví
- Esglèsia nº 14
- 19 h
Informació de contacte
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.