Conferències, col.loquis
1a Setmana del Consum Responsable a Vilafranca
Vilafranca del Penedès | Diferents indrets | 12-03-2016 fins 19-03-2016
El Servei Municipal de Consum de l’Ajuntament de Vilafranca, amb la col·laboració de Cal Bolet i Ràdio Vilafranca, organitza durant la setmana del 12 al 19 de març tot un seguit d'activitats per tal de fer-nos reflexionar sobre el model de consum de la nostra societat, cap a on està evolucionant i quin és el paper, actiu o passiu, de les persones consumidores a l’hora de provocar aquesta transformació.
Dia 12 de març, de 17 a 19h, a l’Escorxador
Taller de la campanya Roba neta, amb mercadet d’intercanvi de roba per a joves de 14 a 17 anys, a càrrec de Setem Catalunya. Amb la participació de l’Agrupament Escolta de Vilafranca. Cal portar peces de roba per intercanviar. Aforament limitat.
Del 14 al 18 de març, d’11,30 a 12h, espai de consum al magazzine Penedès Gamma Extra, de Ràdio Vilafranca.
Amb el lliurament de 2 entrades dobles diàries per l’espectacle infantil La Botigueta als oients que participin en directe.
Dia 16 de març, a les 19h, a la sala d’actes de l’Escorxador.
Conferència “Del consum passiu al consum conscient”, a càrrec del Dr. Francesc Torralba, filòsof, teòleg i escriptor. Torralba parlarà de l’ètica del consum i com cadascun de nosaltres a nivell personal podem prendre iniciatives que ens portin a una societat més ètica amb les maneres de consumir.
Dia 19 de març, a les 18h, al teatre Cal Bolet.
Espectacle infantil de teatre i titelles La Botigueta, a càrrec de Tanaka Teatre.
Venda d’entrades anticipades el dia 17 de març, de 6 a 8 del vespre i 1 hora abans de l’espectacle, a la taquilla de Cal Bolet. Preu 3€.
Lloc i adreça de l'acte
- Vilafranca del Penedès
- Diferents indrets
- Diferents horaris
Informació de contacte
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.