Agenda del Penedès

Conferències, col.loquis

Acte de presentació del Premi Sant Jordi

Sant Pere de Ribes | Biblioteca Manuel de Pedrolo | 24-03-2017

David Cirici presentarà la seva darrera obra, El setè àngel, premiada amb el 57è Sant Jordi de novel·la. En aquesta novel·la Cirici explora l’efímer de la nostra felicitat a través de la història de l’Ernest, un publicista que està de vacances amb la seva família i el seu veler entre les illes gregues de Patmos i Icària. Durant el trajecte, el veler topa amb un naufragi i en Marc, el seu fill, cau a l’aigua. A partir d'aquesta experiència, l'autor aborda el drama dels refugiats.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!