Conferències, col.loquis

Presentació "Enllaçar-se i altres embolics"

Vilafranca del Penedès | L'Odissea | 02-04-2017

Presentació
<p> Enllaçar-se i altres embolics recull els escrits de nou escriptors que parlen de famílies<br /> <br /> que no són ben bé com les altres. De fet hi ha deu relats, però un està amagat. I no és la<br /> <br /> única sorpresa que amaga el llibre. El pròleg l’ha escrit Laura Borràs i alguns dels<br /> <br /> escriptors que hi participen són Laura Tejada, Jenn Díaz, Llort, Ramon Erra o Maria<br /> <br /> Escalas. Els beneficis obtinguts amb la venda d’aquest llibre aniran destinats a ACTUA,<br /> <br /> cooperativa d’iniciativa social.</p>

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!