Conferències, col.loquis

Roger Mas al cicle de tertúlies a la terrassa de Vinseum

Vilafranca del Penedès | Vinseum | 19-07-2017

Roger Mas al cicle de tertúlies a la terrassa de Vinseum

El cantautor Roger Mas (Solsona, 1975) serà el convidat del cicle Tertúlies d’estiu a Vinseum que tindrà lloc dimecres, dia 19 de juliol, a partir de les 20:15 hores, a la terrassa exterior del museu vilafranquí. Roger Mas conversarà amb la periodista de Ràdio Vilafranca Goretti Martínez sobre el seu llibre El dolor de la bellesa (Empúries, 2017) en el qual el cantautor aporta algunes claus per conèixer la seva ja àmplia obra musical. En acabar la conversa, el públic assistent tindrà ocasió d’adreçar-se a Mas per preguntar-li directament sobre aspectes relacionats amb el llibre o amb la seva obra. Com a colofó de la vetllada hi haurà una degustació de cava Maset i una selecció de formatge de Xerigots.
Roger Mas va aprendre música als cinc anys i d’adolescent ja tocava el clarinet a diverses formacions musicals de Solsona, però no va ser fins a l’any 1996 que va iniciar la seva carrera com a cantautor, és a dir, com a músic que crea la lletra i la música de les cançons que interpreta als escenaris. Des d’aleshores, Mas ha enregistrat 9 discos on predominen lletres escrites per ell, per bé que alguns discos inclouen poemes de Jacint Verdaguer o de Goethe. Al llibre El dolor de la bellesa (Empúries, 2017), el cantautor de Solsona publica algunes lletres de les seves cançons i les acompanya de les notes autobiogràfiques -vivències o situacions- que hi ha al darrere d’aquells textos. Així mateix, el llibre recull, en forma d’entrades d’un diccionari, una sèrie de pensaments i reflexions que, d’una manera molt senzilla, ens acosten a l’univers particular de Roger Mas i serveixen per conèixer millor l’obra d’un dels cantautors més reconeguts del panorama musical actual.
El cicle de Tertúlies d’estiu a Vinseum, organitzat per Vinseum, Ràdio Vilafranca, Penedès Televisió, la Biblioteca Torras i Bages i La Cultural llibreria, es clourà el dimecres, 26 de juliol, amb una vetllada que tindrà com a protagonista l’escriptora i activista feminista Bel Olid.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!