Fires i festes
Presentació de la temporada d’espectacles familiars a Vilafranca
Vilafranca del Penedès | 16-09-2017
La festa comptarà, a les 18h, amb un concert a càrrec de Landry el Rumbero però prèviament, a les 17,30h, es realitzarà un taller de manualitats per a la canalla. Serà en el transcurs de la tarda que es donaran a conèixer els espectacles adreçats al públic familiar que es programaran entre octubre del 2017 i gener del 2018, i fins i tot s’avançaran els espectacles que programa la Xarxa fins al maig de 2018.
En l’espectacle que Landry el Rumbero portarà a Vilafranca s’uneixen, per una banda, les cançons per a infants de tota la vida i, per l’altra, la Rumba Catalana, amb la intenció de fer ballar tothom, grans i petits. Fins i tot, comptarem amb la presència de la Xarxeta, el capgròs mascota de la Xarxa.
A través de l’amistat entre en Landry “El Rumbero” i El Sicus, un gitano d’una suposada ciutat marinera, el públic aprendrà una història d’unió de cultures i personatges amb una sola idea: ballar. En efecte, en Landry és un “Rumbero” que canta cançons de quan ell era nen a ritme de rumba de manera que tant els nens i nenes que ja coneixen les cançons populars i tradicionals com els que no, acabin cantant i ballant.
Una programació àmplia i diversa
La programació familiar està organitzada per la Xarxa i pel Servei de Cultura i contempla diferents disciplines: teatre, música, dansa, màgia i activitats complementàries per tal que el públic familiar pugui gaudir de les diferents propostes de les arts escèniques i musicals a Vilafranca.
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.