Exposicions

La terra que trepitges. Crítiques i poètiques del paisatge

Llorenç del Penedès | 31-07-2021 19:00 h. fins 14-08-2021

La terra que trepitges. Crítiques i poètiques del paisatge

L’espai on vius, la preservació i el deteriorament que provoca l’activitat humana, el desig de viure més a prop de la natura, el fet de caminar i recollir del terra tota mena d’objectes per després transformar-les en peces artístiques, utilitzar la natura com a subjecte creador. Viatjar, els elements imprescindibles, la nostàlgia del viatge fet o desitjat. Però també el recorregut insegur per fugir de la misèria, la cerca dels límits que el pas del temps difumina o l’intent de preservar la memòria històrica que es volia fer oblidar són algunes de les temàtiques que planteja aquesta exposició.

Els artistes participants són: Jordi Abelló, Maria Teresa Baltasar, Àlvar Calvet, Ro Caminal, Vicent Carda, Gelo, Jordi Jové, Michael Kirkergaard, Enric Maurí – Nathalie Rey,  Nuferes, Olga Olivera-Tabeni, Espe Pons, Helena Rovira – Noé Lavado, Aureli Ruiz i Vicente Tirado del Olmo. Amb la col·laboració de l’AAVS i la Galeria Cànem.

L’exposició romandrà oberta tots els dies fins el 14 d’agost amb visites guiades que s’anunciaran properament.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!