Exposicions

Bitlles il·lustrades

Vilafranca del Penedès | 16-05-2025 20:00 h. fins 16-06-2025

Bitlles il·lustrades

El 16 de maig a les vuit del vespre s'inaugurarà l’exposició “Bitlles il·lustrades” al local del Centre Excursionista del Penedès. Es tracta d’una exposició en la qual quaranta artistes penedesencs han decorat antigues bitlles recuperades de la bolera, ubicada on actualment hi resideix l’entitat.

L’exposició es podrà visitar els dilluns, dimecres i divendres de dos quarts de vuit a nou del vespre al C/Pere el Gran número 18, i durant el dia l’exposició es podrà veure des dels grans finestrals del local que donen al carrer.

La iniciativa neix després que arran les obres d’adequació de l’actual local del CEP, l’antiga bolera, es conservessin una quarantena de bitlles pensant en una actuació futura.

Enguany, coincidint amb el 50è aniversari de l’entitat, s’ha demanat a un grup d'artistes penedesencs decorar aquestes bitlles recuperades i muntar una exposició. Entre els autors hi ha artistes, il·lustradors, professors d'art, i altres persones vinculades al CEP que hi han col·laborat desinteressadament.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!