Música, concerts, balls
La veu de l’orgue, el cant del violí
El Vendrell | 09-05-2025 20:30 h.
Aquesta setmana continuem amb el concert de la programació estable de l’Orgue del Vendrell per aquesta temporada 2025. Concretament, serà aquest divendres, 9 de maig a les 20.30 h a l’església del Vendrell sota el títol “La veu de l’orgue, el cant del violí” càrrec de la vendrellenca Núria Cullaré al violí i Álvaro Metzger a l’orgue, amb l’entrada de taquilla inversa.
A continuació els citem unes paraules que ens han fet arribar els mateixos artistes en què expliquen que podrem escoltar al concert:
El concert ens convida a un viatge musical ric en contrastos i emocions, que es desenvoluparà en dues parts. Dues parts ben diferenciades per poder observar que tant el violí com l’orgue són instruments versàtils i que ens podem despertar aquelles sensacions amagades.
La primera part del repertori inclou obres del període barroc i la segona part inclou obres de bandes sonores de pel·lícules, també podrem escoltar dues peces d'orgue sol.
Durant tot el concert, escoltarem els compositors G. Muffat, A. Vivaldi, J. S. Bach, G. F. Händel i C.P.E. Bach, tot a l'estil barroc. I a la darrera part del concert s'escoltaran un parell de peces molt conegudes una de Nicola Piovani una altra de John Williams.
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.