Música, concerts, balls
26a Mostra de Teatre Infantil de Vilafranca
Vilafranca del Penedès | 10-05-2025 18:00 h. fins 11-05-2025
Aquest cap de setmana se celebra a Vilafranca la 26a edició de la Mostra de Teatre Infantil. Sis companyies de teatre extraescolar representaran a Cal Bolet les obres de teatre que han estat treballant durant el curs. Les sessions tindran lloc dissabte 10 i diumenge 11 de maig, a les sis de la tarda. Podeu consultar el programa en aquest document (pdf)
Una cinquantena de nens i nenes de les escoles Cristòfor Mestre, Sant Ramon de Penyafort, Dolors Piera, Baltà i Elias, Montagut i del Rebost Infantil pujaran a l’escenari per a tenir una experiència teatral que serveix per compartir la diversió, el talent, les emocions, els aplaudiments i tot el que s’aprèn quan el teatre obre les portes. Una aposta més per considerar el teatre com a eina formadora per a infants i joves, en un equipament professional. L’Ajuntament de Vilafranca destaca el valor d’aquest programa, que ressalta la feina que es fa en la formació artística reglada i en les activitats extraescolars de teatre. Aquest darrer any, com en els anteriors, l’afluència de públic ha estat molt alta.
La venda d’entrades es farà el dijous 8 de maig, de 18 a 20h, al Teatre Cal Bolet, i el mateix dia de l’espectacle.
La Mostra de Teatre Infantil i l’Escena Jove, premiades
El passat dissabte 26 d’abril es va celebrar la 21a edició de la Mostra Nacional de Teatre Amateur de Catalunya, organitzada per la Federació de Grups de Teatre Amateur de Catalunya. En aquesta mostra es celebra la dedicació, la constància i l’amor pel teatre i fer un reconeixement a aquelles persones i entitats que fan del teatre amateur una manera de viure, que el promouen, el defensen i el fan créixer any rere any. Un esdeveniment que ret homenatge a les companyies i persones del teatre català per la seva trajectòria i mèrits.
Enguany, el jurat dels Premis Arlequí 2025 ha atorgat un reconeixement a la regidoria de Cultura l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès per haver organitzat durant 25 anys la Mostra de Teatre Infantil i l’Escena Jove. El premi va ser recollit per la regidora de Cultura, Àngels Dalmau.
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.