Música, concerts, balls
Marc Ferrer Trio presenta un disc conmemoratiu del 10è aniversari
Vilafranca del Penedès | 18-05-2025 12:00 h.
La formació Marc Ferrer Trio ens presenta un disc conmemoratiu del 10è aniversari. Els membres del grup —Marc Ferrer al piano, Pep Rius al contrabaix i Olivier Rocque a la bateria— han dedicat mesos a la creació d'aquest àlbum especial que fusiona la seva passió pel blues i el jazz.
Recuperant un vell enregistrament d'una actuació en streaming que van fer durant els mesos de pandèmia amb temes propis escrits pels tres components del trio. L’enregistrament revela un moment de pura connexió amb el públic, amb els riffs de blues d’en Marc, de Pep i els ritmes dinàmics d’Olivier creant una sinergia inigualable. Aquest moment de retrobament els inspira a revisar les composicions, afegint noves dimensions als seus temes.
Amb el nou enfocament, el trio completa el disc amb un tema central que captura l'essència de la seva evolució musical, reflectint tant el seu viatge personal com el seu creixement artístic.
El relat culmina amb un concert especial on el disc es presenta al públic. Cada peça del disc ressona amb els ecos dels anys compartits, mentre el trio celebra el seu llegat musical amb una actuació que combina la calidesa del blues amb la sofisticació del jazz. El concert es converteix en una festa de la música i la memòria, amb el públic aplaudint en reconeixement a la seva trajectòria.
El concert s'organitza a l'entitat social del Casino, el Sam cafè, el 18 de maig a les 12h.
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.