Conferències, col.loquis

Conferència sobre ajudes ortopèdiques i demència

Vilafranca del Penedès | 28-05-2025 18:00 h.

Conferència sobre ajudes ortopèdiques i demència

La conferència, titulada “Ajudes ortopèdiques per a persones que pateixen demència”, tindrà lloc el dimecres 28 de maig a les 18.00 h, a l’Auditori del Consorci Sociosanitari Ricard Fortuny de Vilafranca del Penedès. Anirà a càrrec de Mònica Font i David Nortes, de la Farmàcia Ortopèdia Olivé, que explicaran com les ajudes tècniques poden millorar l’accessibilitat, l’autonomia i la seguretat en les activitats quotidianes. Durant la sessió, es presentaran diversos recursos per a la mobilitat, la cura personal, la neteja, l’organització de la llar i fins i tot per millorar la comunicació de les persones amb demència. Aquest acte tanca el cicle de tres conferències gratuïtes i obertes a tota la ciutadania, que va començar al març amb una sessió dedicada a la llei de la dependència i va continuar a l’abril amb la presentació del llibre “Cuando el Alzheimer llega”, de la neuropsicòloga Natalí Pintos.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!