Exposicions
El retorn a la figuració
Vilanova i la Geltrú | Centre d'art Contemporani La Sala | 26-06-2025 19:00 h. fins 07-09-2025
Els anys 60 és la dècada en què cristal·litza l’estil pictòric d’Armand Cardona Torrandell
Després d’uns primers anys d’experimentació febril i d’una breu incursió en l’abstracció, a principis dels 60 Cardona torna a la figuració per recuperar el sentit del seu art: el testimoni de l’experiència humana. El rostre i la figura humana seran els elements centrals del Segon Cicle de les Testes, dels Èxodes, les Massacres, les Mirades… També crearà les seves primeres escenografies, per a Ricard Salvat: Ronda de Mort a Sinera i La bona persona de Sezuan. Uns anys extremament prolífics que el consolidaran com un dels valors de les Segones Avantguardes a Catalunya.
Coordinació
Xavier Capdet i Soler
Organitza
Centre d’Art Contemporani La Sala i Associació Cultural Armand Cardona Torrandell
Visita comentada a l’exposició a càrrec d’Àlex Cardona, Membre de l’Associació Armand Cardona Torrandell i nebot de l’artista.
Dijous 17 de juliol a les 19.30 h.
Lloc i adreça de l'acte
- Vilanova i la Geltrú
- Centre d'art Contemporani La Sala
- Carrer de Joaquim Mir, 12
Informació de contacte
- Organitza: Centre d'art Contemporani La Sala
- 938 16 90 01
- https://www.lasalavng.cat/
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.