Agenda del Penedès

Conferències, col.loquis

L’escola inclusiva, utopia o realitat possible? La normalització de la diversitat en l’aprenentatge

Vilafranca del Penedès | 24-09-2025 19:00 h.

L’escola inclusiva, utopia o realitat possible? La normalització de la diversitat en l’aprenentatge

En aquesta ocasió, Elena Montfort, mestra d’educació especial, dedicada des de fa més de 30 anys a l’educació inclusiva, i Efrèn Carbonell, psicopedagog, vocal del Consell d’Educació de Catalunya i membre de les juntes de l’Associació de Mestres Rosa Sensat i de la Federació Catalana de Voluntariat Social, reflexionaran entorn la pregunta L’escola inclusiva, utopia o realitat possible? La normalització de la diversitat en l’aprenentatge.

El consistori ja treballa les propostes tenint en compte les problemàtiques i inquietuds que els diferents serveis de l’Ajuntament detecten a través de la ciutadania. L’objectiu és que el cicle pugui ajudar, guiar o aconsellar els vilafranquins i vilafranquines en aquells àmbits on es generi debat, reflexió, controvèrsia o voluntat de coneixement.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!