Agenda del Penedès

Teatre, dansa i arts escèniques

En pitu sense por. Putxinel·lis. Microtroupe

Vilafranca del Penedès | Claustre de Sant Francesc. | 21-09-2025 12:00 h.

En pitu sense por. Putxinel·lis. Microtroupe

Moltes rondalles, contes populars i llegendes tradicionals tenen com argument aquest mateix guió. És per això que necessitem un personatge expert en la rondallística popular: el folklorista Joan Amades, l’avi Joan, que fa de mestre de cerimònies.

Aquest viatge el fa acompanyat del seu nou amic Atzaries, dimoni poruc i embrollaire alhora, però fidel company d’en Pitu. En el seu viatge toparà amb la Caputxeta Totamena, tan eixerida com ell. Passarà una nit de terror acampat al bosc ... I tindrà una trobada amb una gran dama, la Mort. Però què serà,en realitat, el que li farà tastar la por?

 

Espectacle familiar

Fitxa artística:


Guió: Joan Gispert i Elena Mesa
Construcció de titelles, escenografia i atrezzo: Elena Mesa
Muntatge musical: Elena Mesa
Música: Joan Gispert
Direcció: Joan Gispert
Actriu i actor titellaires: Elena Mesa i Joan Gispert


Hora: 12h.
Lloc: Claustre de Sant Francesc.
Gènere: Titelles
Durada: 40 min.

Edat recomanada: A partir de 3 anys

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte

  • Organitza: Servei de Cultura de l'Ajuntament de Vilafranca.

T'ha interessat aquest acte?

Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Subscriu-te ara!

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



Avui al Penedès


SEGUEIX-NOS

Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!