Agenda del Penedès

Música, concerts, balls

Anna Roig i Carles Belda. Passar-la bé

Vilafranca del Penedès | Auditori Maria Rosa Juncosa | 21-11-2025 20:00 h.

Anna Roig i Carles Belda. Passar-la bé

Versions de diferents orígens, autors, èpoques i estils, en català, francès, occità, portuguès, crioll i altres llengües estimades que son família de ben a prop. Cançons que són petites perles amb les que els dos artistes han coincidit que els fan despertar les papallones de la panxa i les ganes de compartir.

Com qui serveix unes cançons en la sobretaula d’un bon àpat, com qui vol fer sentir a gust els seus convidats, com qui vol celebrar la vida i la sort d’estar acompanyats, amb tota simplicitat, al voltant de la seva taula, passant-la bé.

 

(Fotografia: Sílvia Servat)

Fitxa artística:

Veu: Anna Roig.

Acordió Diatònic: Carles Belda

Durada: 70 mimuts.

Dia: divendres 21 de novembre.

Hora: 20h.

Lloc: Auditori Maria Rosa Juncosa.

Preus entrada anticipada: 18 € / 20 €

Preu a taquilla el dia de l'espectacle: 20 € / 22 € 

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


T'ha interessat aquest acte?

Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Subscriu-te ara!

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



Avui al Penedès


SEGUEIX-NOS

Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!