Agenda del Penedès

Música, concerts, balls

Lorenza Borrani amb la Camerata Penedès. Beethoven i García-Tomás

Vilafranca del Penedès | Auditori Maria Rosa Juncosa | 22-02-2026 19:00 h.

Lorenza Borrani amb la Camerata Penedès. Beethoven i García-Tomás

Aquest quartet,que pertany als últims del compositor, és una autèntica catedral  dins del seu gènere. Set moviments sense pausa articulen aquesta joia del repertori per a quartet. En paraules de Schubert: “Després d’això, què queda per escriure?” A més, Raquel García-Tomás ens dedicarà la segona obra per a Camerata Penedès, dins la seva residència amb l’orquestra.

 

Micròfon obert després del concert.

Durada: 50-60 minuts sense pausa.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


T'ha interessat aquest acte?

Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Subscriu-te ara!

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



Avui al Penedès


SEGUEIX-NOS

Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!