Altres
Òmnium i Vilafranca Sardanista tanquen l'any amb una ballada
Vilafranca del Penedès | 14-12-2025 12:00 h.
El diumenge dia 14 de desembre a la Plaça de la Vila, Òmnium Alt Penedès i Vilafranca Sardanista tornen a organitzar la ballada de sardanes de tancament d'any, aquesta vegada amb la cobla Ciutat de Terrassa.
Amb aquesta ballada de sardanes les dues entitats tanquen un any, en què una vegada més, han fet una aposta per la difusió de la dansa popular fent un taller de sardanes mensual coincidint amb el mercat d’artesania, brocanters i pintura que té lloc a la capital de l’Alt Penedès cada segon diumenge de mes.
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.