Agenda del Penedès

Teatre, dansa i arts escèniques

Pessebre Vivent Parlat de Les Gunyoles

Avinyonet del Penedès | 21-12-2025 18:00 h. fins 04-01-2026

Pessebre Vivent Parlat de Les Gunyoles

Aquesta representació única, que combina teatre i natura, es durà a terme els dies 21, 25, 26 i 28 de desembre de 2025, i 1 i 4 de gener de 2026, a les 18h, 18.45h i 19.30h, a l’entorn natural de Serra de Les Gunyoles. L'espectacle, que dura aproximadament 1 hora i 30 minuts,  està obert a totes les edats i ofereix una experiència captivadora, màgica i emotiva. Un recorregut  de 13 escenes nadalenques, on trobareu el tió, l’infern, els pastors torrant pa o la cova natural, amb el naixement a dins.

Al pessebre de les Gunyoles s’involucra tot el poble, ja sigui preparant els camins i escenes, guiant al públic a aparcar el cotxe, fent de tècnic o actuant.

Com a novetats d’enguany, tenim diversos arrengaments al recorregut, millores al vestuari i el canvi d’escenificació i attrezzo de la introducció.

També s’ha innovat amb el cartell i els díptics publicitaris d’enguany, que els ha il·lustrat l’artista Gunyolenca Bruna Garreta i Escoda. I un any més, la direcció  artística va a càrrec d’en Toni Regueiro, per millorar any rere any les escenificacions teatralitzades.

Es poden comprar les entrades a la web www.pessebresvivents.cat

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!