Fires i festes
35a Fira VO de Vilafranca
Vilafranca del Penedès | 07-03-2026 10:00 h. fins 08-03-2026
El 7 i 8 de març, la zona esportiva i el pavelló firal de Vilafranca del Penedès acolliran la 35a edició de la Fira VO. En aquesta edició l’espai d’exposició i els vehicles exposats s’amplia.
L’Associació de Concessionaris de l’Automoció de Vilafranca, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès, exposaran més de 600 vehicles totalment revisats i garantits en 8.000 metres quadrats. En aquesta edició hi participen 7 concessionaris –Autocam, Baix Motor, Grup Jounou, Nicolás, Nikko Center, Remm Guitart i Vilamòbil– amb turismes, furgonetes, vehicles elèctrics i híbrids, novetats KM0 i outlet demos. La fira té accés i pàrquing gratuït i el seu horari serà de 10 a 14h i de 16h a 20h.
Un referent entre les fires d’automoció a Catalunya
Després d’anys d’èxit de públic i de vendes, la Fira VO de Vilafranca s’ha convertit en una de les més importants del sector català. Els preus excepcionals i la facilitat de pagament que ofereixen els concessionaris participants a la Fira VO de Vilafranca del Penedès, ha fet que es converteixi en una de les més importants de Catalunya. L’èxit de públic i de vendes es mostra en el que visitin la fira persones d’arreu de Catalunya.
L’Associació de Concessionaris de l’Automoció de Vilafranca considera que l’àmplia oferta i les bones condicions de compra, fan que la fira un bon moment de compra per a totes aquelles persones que busquin adquirir un vehicle. En les darreres edicions, la tendència dels visitants ha estat més centrada en els vehicles usats, tot i que també han tingut molta sortida els vehicles seminous i KM0. La presència d’híbrids i elèctrics a la fira és cada vegada més important, fet que demostra l’interès del públic.
Durant tot el cap de setmana de la fira es gaudirà del servei de foodtruck d’Era Cambuleta. A més, com cada any se sortejarà un Ipad entre tots els assistents. El guanyador es donarà a conèixer a través d’un sorteig que tindrà lloc diumenge abans del tancament de la fira.
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.