Flash

La Generalitat amplia les línies de quinze centres infantils i de primària, un d'ells a Cubelles

El govern ha anticipat les partides del 2006 i 2007

Les obres, que s'encarreguen a l'empresa Gestió d'Infraestructures SA (GISA), tindran un cost total de 37 milions d'euros, dividits entre els quinze col·legis ampliats l'1 de setembre del 2005 situats a Cubelles, Corberà de Llobregat, Calafell, Cunit, Palafolls, Sant Cugat del Vallès, Terrassa, Castellar del Vallès, Polinyà, Ripollet, Salt i Lloret de Mar.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local