Flash

Els pares de Canyelles tornen a tallar la C-15

Imatge d'arxiu d'una de les manifestacions dels pares a Canyelles. fdg/ tere belmonte

Imatge d'arxiu d'una de les manifestacions dels pares a Canyelles. fdg/ tere belmonte

Els pares dels alumnes de l'escola de Canyelles han tornat a tallar aquest diumenge la carretera que uneix Vilanova i Vilafranca per reclamar la construcció de la segona escola al municipi. Els pares es queixen de la massificació del centre docent, que assumeix més de 215 alumnes, en un edifici contruït al 1973 i barracons ubicats a la zona esportiva de Canyelles.

Els pares fa cinc setmanes que tallen la carretera C-15 per reclamar una solució a la Generalitat i asseguren que ho continuaran fent fins tenir una resposta del departament d'Educació.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local