EL PUNT |
29-12-2004 13:11
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El tren, que anava en direcció a Barcelona, va patir l'avaria quan un cable que hi havia a la via va espatllar els seus sistemes de parada a l'interior d'un túnel, al terme municipal de Sitges.
Els 400 passatgers del tren avariat es van haver d'esperar unes dues hores i mitja, pràcticament a les fosques, fins que va arribar un altre comboi que els va traslladar a l'estació de Vallcarca. Des de la parada de Vallcarca van seguir el viatge en un altre tren. I és que per motius de seguretat i arran de l'avaria elèctrica, es va desaconsellar que els passatgers fossin evacuats a peu del túnel.
El tren es va quedar aturat ahir a les set del matí per una caiguda en el subministrament d'electricitat de la línia i el servei no es va poder restablir fins a dos quarts d'onze del matí. L'avaria va obligar a utilitzar només una via de la línia C-2 de Rodalies Renfe, fet que va provocar durant tot el matí endarreriments de fins a mitja hora entre les estacions de Sant Vicenç de Calders i Maçanet.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!