L'Hora |
12-09-2002 07:08
L'Ajuntamnent de Sitges i el Fomemnt de Turisme encetaran demà oficialment els actes de la 41a edició de la Festa de la Verema, que se celebra coincidint amb la verema de la temporada. Enguany, els organitzadors han volgut dedicar la festa a la federació russa i han convidat representants russos, com ara el cònsul de la federació a barcelona. L'elecció de la pubilla o el pregó que farà l'escriptor Oriol Pi de Cabanyes, centraran l'atenció d'enguany.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




