Flash

Pintures de Rodolfo Regaño a la galeria Santiago Rusiñol


La galeria d'art Santiago Rusiñol inaugura avui a dos quarts de vuit de la tarda una col·lecció de pintura de l'artista Rodolfo Regaño. Representant de l'Escola Sevillana, el pintor mostra imatges d'elements naturals amb un cromatisme verd i blau. Regaño ha exposat en pretigioses galeries de l'estat, i a països com Suïssa i Anglaterra. L'exposició es podrà visitar fins al 30 d'octubre.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local