Flash

El Grup Psicoanalític del Garraf inicia el curs a Sitges aquest divendres


El Grup Psicoanalític del Garraf inicia les activitats aquest divendres amb la presentació del programa del nou curs, que anirà a càrrec de Cecília Hofman i Ricard Arranz. Les reunions del col·lectiu són quinzenals i tenen lloc cada divendres a dos quarts de nou del vespre a l'escola d'adults de Sitges. El Grup Psicoanalític -una associació comarcal i multiprofessional que vol donar a conèixer la psicoanàlisi- arriba enguany al seu cinquè any de funcionament i es proposa treballar conceptes d'estructura i malaltia mental, combinant lectura de textos, col·loquis i xerrades amb la presentació i la discussió de casos pràctics.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local