L'Hora |
02-10-2002 07:57
L'Esmeralda i l'Olímpic continuen ferms al capdavant de la lliga de la primera divisió del Trofeu Primavera després de guanyar els tres partits que s'han disputat. L'Esmeralda va golejar sense dificultats el Posta (9-3), mentre que l'Olímpic tampoc no va patir gaire per desfer-se 4-2 de la Collada. El Cubelles, per la seva banda, no va poder passar de l'empat a casa contra el Comacasa. El partit entre el Bar Mari i el Barri de França es va haver de suspendre per un problema amb el camp aliè a l'organització. Pel que fa a la segona divisió de la lliga, l'Índalo és l'únic equip que ha guanyat tots els partits que ha disputat. Darrere seu hi ha el Tag Albalà-Valle i l'AV Barri Tacó, tots dos amb set punts.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




