L'Hora |
03-10-2002 07:44
El Centre d'Interpretació del Romanticisme Terra XIX, a la masia d'en Cabanyes, organitza una sèrie de tallers de natura aquest mes d'octubre amb l'objectiu de donar a conèixer l'entorn de la masia i lligar-lo amb el moviment romàntic. Els cursos s'adrecen a majors de catorze anys i les inscripcions es poden fer al Consell Comarcal fins al 15 d'octubre. El primer taller incideix en la vegetació del Garraf, el segon es dedica als ocells, i el tercer serà una sessió de dibuix naturalista. Totes les activitats s'iniciaran amb una visita a l'exposició permanent del Terra XIX i es farà una explicació del paper de la natura en l'esfera romàntica. Cada taller costa quatre euros i el nombre d'inscrits es limita a quinze persones.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




