Flash

El CB Cubelles deixa escapar la victòria contra el Gassó de Ripollet en els darrers minuts de partit

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.


Dissabte passat el sènior masculí del CB Cubelles va rebre la visita del Gassó de Ripollet, contra el qual va perdre tot i tenir la victòria al seu abast. El resultat final, 70-74. En aquesta ocasió el tècnic cubellenc no va poder alinear l'equip complet, ja que els jugadors Pedro i Isaac tenien pendent una sanció després dels incidents de la setmana anterior.
En els tres primers minuts el Ripollet va obrir el marcador amb un parcial de 0-8, que va fer alertar els locals, que van reaccionar ràpidament imposant el seu joc damunt la pista. El partit es va mantenir igualat, i amb dos triples, un d'Abel i l'altre de Xavi, va finalitzar el període amb un avantatge mínim favorable als de casa, 20-18. En el segon quart els dos equips van seguir en la mateixa línia, i la igualtat va regnar al marcador. Al descans, 38-34.
A la represa, els homes d'Hinojosa van sortir molt mentalitzats i van aconseguir allargar la seva renda en el marcador, que va ser de vuit punts a l'inici del darrer període. Els visitants, tanmateix, tenien l'esperança de capgirar el partit i en aquest últim quart, quan s'havien jugat cinc minuts, els locals van entrar en una fase de desencert que va permetre al Ripollet escurçar distàncies lentament fins a aconseguir posar la por al cos dels cubellencs, que quan faltaven dos minuts per al final es van col·locar a sota en el marcador, i aleshores ja van ser incapaços de tornar-se a situar al davant. El Ripollet, d'aquesta manera, va obtenir un treballat triomf a la pista del CB Cubelles. L'alineació va ser la següent: Pepe (8), Marc, Najib (10), Iván (5), Albert (18), Abel (10), Josep (7) i Xavi (12).

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local