L'Hora |
23-10-2002 07:29
La presidenta del Pla de Dinamització del Patrimoni de Sitges, Teresa Llorens, va presentar ahir a Sitges de manera oficial els rètols i tòtems indicadors de la Ruta del Romanticisme a la localitat. Amb la presentació es tancava el projecte de col·locació de la senyalització a tots els municipis de la comarca. El diputat de Turisme de la Diputació de Barcelona, Josep Mayoral, que va assistir a l'acte, va definir la iniciativa «com una forma de preservar el patrimoni cultural».
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




