L'Hora |
15-11-2002 07:30
La comissió coordinarà el carnaval i s'encarregarà d'organitzar la Nit dels Mascarots i les comparses
La Talaia, el Foment Vilanoví, Voramar, els Dansaires, els Boters de Mar, els Bordegassos i la nova societat La Pitonga seran els responsables del carnaval de Vilanova 2003. La nova comissió s'ha constituït finalment amb set persones, representants d'aquestes entitats i que tenen com a repte organitzar la nit del dissabte de carnaval i les comparses, a més de garantir l'existència d'un cartell i un programa d'actes. La resta dels principals actes del carnaval vilanoví ja tenen organitzadors: La Unió Vilanova s'ha ofert per fer-se càrrec de l'Arrivo; un grup de persones de diferents entitats, del carnaval infantil; l'Orfeó, del Moixó Foguer; i La Gavina, de l'Enterrament.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




