FLASH

Robert critica que la Generalitat no inverteixi en els col·lectors

L'alcalde de Canyelles, Xavier Robert, considera que la Generalitat ha tingut una gran «desconsideració» amb Canyelles per no incloure en el pressupost d'inversions les obres del col·lector entre les urbanitzacions de les Palmeres i Califòrnia. Robert ha demanat al grup parlamentari del PSC que inclogui la demanda en les esmenes que presentaran.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local