Flash

SUBMARINISME. El pessebre vivent sota l'aigua tanca la temporada de submarinisme

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.


El centre de submarinisme de Vilanova va tancar simbòlicament la temporada amb la celebració de determinades activitats, com el pessebre vivent o la localització d'anelles o àmfores. Els guanyadors d'aquestes proves van ser Francisco Román, de pessebre; J.Oriol Escofet, en anelles, i Joan Gómez i Emili Paris en àmfores. Un sopar va completar la diada.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local