L'Hora |
04-12-2002 07:29
L'Ajuntament de Sitges ha iniciat les obres per cobrir provisionalment el tram del número 426 del passeig marítim de Les Botigues de Sitges que des de fa més de dos mesos té un forat provocat pels darrers aiguats. Les obres al tram, que permetran que d'aquí a dues setmanes s'obri al trànsit, s'han iniciat coincidint amb les queixes dels veïns pel retard a l'hora de tapar el forat i la seva mala senyalització. El regidor d'Obres Municipals de l'Ajuntament de Sitges, Joan Anton Duran, ha explicat que «si les obres no havien començat era perquè s'esperava que l'exèrcit col·loqués un pont provisional».
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




