Flash

Comencen els actes per homenatjar el pintor Armand Cardona Torrandell

La comissió presenta els actes al Círcol Catòlic


Un grup d'amics i seguidors de l'artista vilanoví Armand Cardona Torrandell han iniciat aquesta setmana els actes de divulgació de la seva obra aprofitant els actes previstos que es faran a la ciutat per celebrar el seu 75 aniversari (30-11-1928) i commemorar el desè de la seva mort (14-01-1995). L'acte de presentació de les activitats es va fer dimarts passat al Círcol Catòlic, lloc que l'artista definia com a «reducte de la llibertat».


A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local