Flash

La sort dóna l'esquena a Catalunya i la rifa de Nadal només deixa una mica de xavalla al Garraf

El mercat i l'Ajuntament de Vilanova arrepleguen algunes engrunes de la rifa


Només engrunes, però benvingudes siguin. Els treballadors de l'Ajuntament de Vilanova, els venedors i clients del mercat de la ciutat i l'associació Llunàtics en Acció han estat alguns dels afortunats d'una rifa de Nadal que, en general, ha deixat la comarca del Garraf i la resta de Catalunya amb només alguns premis de consolació. La grossa, el 08.103, va caure a Múrcia, Navarra i Granada, entre altres. L'Hora publica avui la llista íntegra dels premis.


A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local