L'Hora |
28-12-2002 08:50
La Unió Ciclista Vilanova i la Federació Catalana de Ciclisme organitzen demà a partir de les 11 del matí la primera cursa de ciclocròs amb obstacles artificials, que es farà entre el passeig de Ribes Roges i la platja de Vilanova i la Geltrú. La cursa, que té el suport de l'Ajuntament de la ciutat, és una de les quatre competicions puntuables de Catalunya. La prova és oberta només a federats, els quals s'hi poden inscriure fins un quart d'hora abans que comenci la prova. Es calcula que hi participaran entre 30 i 40 corredors.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




