Flash

Dos dies de vaga en el servei d'escombraries de Vilanova


Els treballadors del servei de recollida d'escombraries van anunciar una vaga de cinc dies per demanar un augment salarial i una millora de les seves condicions laborals, que implicava una rebaixa de la jornada i l'arranjament de la seu. Un acord d'última hora va fer que la vaga durés només dos dies, però amb tot, els efectes es van fer visibles al carrer.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local