Flash

Els efectes dels aiguats.

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.


Les comarques del Garraf i el Baix Llobregat van patir la virulència dels aiguats del mes d'octubre. A Sitges, diverses urbanitzacions van quedar incomunicades, es van inundar baixos i garatges, molts vehicles van quedar atrapats i es va haver de tallar l'autopista C-32 i l'autovia de Castelldefels. La força de l'aigua va arribar a rebentar un carrer al nucli de les Botigues de Sitges, com mostra la fotografia.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local