L'Hora |
07-01-2003 07:29
Sixte Moral va demanar als Reis que no hi hagi cap més desastre com el provocat pel «Prestige»
L'única nota negativa de la nit de la il·lusió va ser l'incendi del contenidor de paper de la plaça de la Vila
Els Reis Mags d'Orient van recollir diumenge les cartes dels infants de Vilanova i la Geltrú en una de les cavalcades més participatives dels darrers anys, tot i el fred i la pluja que va estar a punt de deslluir part del recorregut. Els Reis, liderats per un Melcior que s'assemblava molt al regidor Francesc Xavier Esquiu, van passejar-se per la ciutat amb una comitiva de més de 200 persones. La il·lusió dels nens, la petició de l'alcalde de Vilanova als Reis que no hi torni a haver cap altre Prestige i els pares, amb paraigües per por de mullar-se, van ser les imatges de la nit, només embrutada per l'incendi provocat d'un contenidor a la plaça de la Vila.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




