L'Hora |
14-01-2003 07:30
Més de 108.000 mares treballadores a Catalunya podran cobrar 100 euros al mes -o, si ho prefereixen, 1.200 euros anuals- de l'Agència Tributària per cada fill menor de tres anys que tinguin al seu càrrec, segons preveu la nova reforma de l'IRPF aprovada pel govern espanyol. En tot l'Estat, es calcula que les beneficiàries seran prop de 500.000 dones. La sol·licitud es pot fer des d'ahir via telèfon, correu, Internet o en les mateixes oficines de l'agència fiscal. L'Agència Tributària començarà a pagar la quantitat sol·licitada per les mares a partir de la segona quinzena de febrer.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




